×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Sunday, 28 June , 2026
اسکوچیچ: رویای قهرمانی داریم، اما بازی به بازی جلو می‌رویم

دراگان اسکوچیچ بعد از دریافت جایزه مربی ماه گفت: تشکر می کنم. این جایزه از سوی کارشناسان و اهالی فوتبال به من اهدا شده و بابت این موضوع بسیار خوشحالم و از همه تشکر می کنم.
وی گفت: تنها چیزی که فکر می کنم موفقیت تیم تراکتور است و اگر من را لایق دریافت این جایزه دانستند به خاطر زحمات تیم‌ است. کارهایی را که خواستم بازیکنان به نحوه احسنت انجام دادند و مسلما تاثیرگذارترین برای من اعضای تیم بودند.
سرمربی تیم‌تراکتور افزود: همه ما انسان هستیم و بردن چنین جوایزی برای من هم مهم است، ولی از اینها مهم تر موفقیتی است که به صورت تیمی کسب کنیم و آن ارزش اش بیشتر از همه جوایز است.
اسکوچیچ ادامه داد: الان اولویت من بازی بعدی تیم است و قدم بعدی باید با چه تیمی بازی کنیم. بعضی وقت ها خودم هم به قهرمانی تیم تراکتور فکر می کنم اما سعی می کنم‌ تمرکزم به بازی بعدی تیم‌ باشد.
اسکوچیچ در مورد اینکه اگر بخواهد جایزه اش تقدیم کند، به کدام بازبکن‌ می دهد گفت: جایزه‌ام را به مهدی شیری تقدیم می کنم؛ او یکی از حرفه‌ای‌ترین آدم‌های این تیم است، حتی می‌توانم بگویم یکی از حرفه‌ای‌ترین ورزشکاران ایران است. چه بازی کرده، چه بازی نکرده، چه در پست‌های مختلف از او استفاده کردم، ذره‌ای از عملکرد و حرفه‌ای‌گری او کم نشده است.
وی ادامه داد: هر تیمی بازیکنان شاخصی و متمایز دارد، بازیکنان ستاره دارد، اما آرزو می‌کنم در هر تیمی نمونه‌هایی از مهدی شیری هم وجود داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.