بهرام سرمست با حضور در پست امدادی شهید «رحمتی» مراغه با پیوستن به این پویش و تبریک حلول سال ۱۴۰۴، اظهار داشت: به پویش نه به تصادف میپیوندم و آرزو دارم همه هموطنان سفری ایمن و سلامت داشته باشند.
وی ادامه داد: هموطنان با رعایت ضوابط و مقررات راهنمایی و رانندگی و استفاده از تجهیزات ایمن در سفر از بروز مشکل برای خود و دیگر مسافران جاده پیشگیری کنند.
استاندار آذربایجانشرقی در این دیدار با امضای دفتر یادبود پایگاه به پویش نه به تصادف پیوست.
در طرح به رفت به رعایت سرعت ، سبقت مجاز و ایمن سلامت و ایمنی خود رو تاکید شده است.
https://azartashonline.ir/?p=17672