×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Thursday, 25 June , 2026
سازمان راهداری مکلف به بهسازی آزادراه تبریز_زنجان شد

علیرضا نوین امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پیگیری‌های مکرر طی 6 ماه اخیر از رئیس‌جمهور، معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به نتیجه رسید و نهایتاً روز گذشته طی جلسه‌ای با رفع مسایل فی‌مابین مشارکت‌کننده پروژه و وزارت راه، بهسازی آزادراه تبریز-زنجان تعیین تکلیف شد.
وی خاطرنشان کرد: در این نشست که به‌درخواست اینجانب با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران به‌عنوان سرمایه‌گذار و مشارکت‌کننده احداث آزادراه تبریز-زنجان، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور برگزار گردید، مقرر شد مطابق صورت‌جلسه سازمان راهداری با تامین اعتبار و انتخاب پیمانکاران نسبت به آغاز عملیات اجرایی بهسازی، آسفالت روکش، خط کشی، ایمن‌سازی و نصب‌های دوربین‌های کنترلی در مسیر اقدام نماید.‌
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: در ماه‌های گذشته متاسفانه تصادفات سنگین متعددی در آزادراه تبریز-زنجان رخ داده و به‌صورت میانگین سالانه بیش از ۶۰ نفر در این مسیر ناایمن جان خود را از دست می‌دهند.‌
وی تصریح کرد: پس از گذشت ۱۲ سال از بهره‌برداری چندین مرحله‌ای آزاد راه ۳۰۰ کیلومتری زنجان – تبریز، پیش‌بینی می‌شود حداقل ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نواقصات و اقدامات ایمنی در این آزاد راه مورد نیاز باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.