×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Sunday, 28 June , 2026
فیلم| ترابی: برای برد به مصاف التعاون می رویم

مهدی ترابی در نشست خبری قبل از بازی با التعاون عربستان، اظهار داشت: فردا بازی بسیار سختی داریم و التعاون تیم خوبی است. آنان را آنالیز کرده‌ایم. امیدواریم بازی خوبی انجام داده و بدون اشتباه کار کنیم. تلاش می‌کنیم تا پیروز شویم. ما میزبان هستیم و امیدوارم طرفداران تراکتور ورزشگاه را پر کنند. حضورشان امتیاز مثبتی است. منتظرشان هستیم و ما هم با تمام توان کار خواهیم کرد تا با پیروزی خوشحال‌شان کنیم.
وی در خصوص صحنه‌های مشکوک به پنالتی در بازی با سپاهان، خاطرنشان کرد: ما در آن دیدار عملکرد خوبی داشتیم و از همه لحاظ تیم برتر بودیم. صحنه‌هایی اتفاق افتاد که به جز اتاق وی‌ای‌آر همه دیدند. کمک داور ویدیویی خیلی راحت از صحنه‌های مشکوک عبور کرد و نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. اتفاق خوبی نبود و امیدوارم این اشتباهات دیگر رخ ندهد. بارها داوری علیه تیم ما بوده است. ما بازی با سپاهان را فراموش کرده‌ایم و فقط به بازی با التعاون فکر می‌کنیم. این تیم را آنالیز خواهیم کرد و هواداران مطمئن باشند تلاش می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.
ترابی در خصوص عملکرد خوبش در فصل جاری، گفت: بیان کرد: شرایط تیم خوب است. ما تیم خوبی داریم و شخص محور نیستیم. همه‌ی بازیکنان خوب و باکیفیت هستند. می‌توانیم در کنار هم اتفاقات مهمی را رقم بزنیم و باید ذهنیت و تمرکز خودمان را حفظ کنیم. ما باید کم اشتباه باشیم تا اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم و هواداران تراکتور را به آن جایگاه واقعی برسانیم.
وی در خصوص شکست ناپذیری تراکتور در آسیا، بیان کرد: ما باید بدون اشتباه کار کنیم. تمامی تیم‌ها نیم نگاهی به نتایج ما دارند و منتظر هستند امتیاز از دست بدهیم. ما هم باید بی‌اشتباه ظاهر شویم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.