×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Sunday, 28 June , 2026
نایب قهرمانی نارنجی‌پوشان مس سونگون در لیگ برتر فوتسال

دیدار بین دو تیم فوتسال مس سونگون ورزقان و شهرداری ساوه در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر، از ساعت ۱۶ امروز جمعه، ۱۰ اسفندماه در سالن خالی از تماشاگر پورشریفی تبریز آغاز شد.
در همان دقایق ابتدایی مسابقه، مسی‌ها روی غافلگیری گل اول را دریافت کردند و پس از این گل، فشار شدیدی را روی دروازه تیم میهمان ایجاد کردند تا در نهایت با دو گل حسین سبزی و مجتبی پارساپور، نیمه اول را با نتیجه دو بر یک پیش بیفتند.
با شروع نیمه دوم، باز هم مجتبی پارساپور بود که توانست سومین گل تیم میزبان را به ثمر برساند و پس از این گل، با حواشی که تیم شهرداری ساوه ایجاد کرد، بازی دچار وقفه‌ای چند دقیقه‌ای شد.
در ادامه بازی، حسین سبزی نیز توانست دومین گل خود و چهارمین گل تیمش را وارد دروازه حریف کند. اما این پایان کار نبود و در ادامه، مهدی جاوید، محمد شجری و محمد نجف‌زنگی نیز پایشان به گلزنی در این مسابقه باز شد تا نتیجه کار هفت بر یک به سود تیم میزبان شود.
با این پیروزی پرگل، مس سونگون ورزقان با ۵۸ امتیاز، به مقام نایب قهرمانی مسابقات این فصل رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.