×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Sunday, 28 June , 2026
هشتمین برد والیبال مقاومت شهرداری تبریز

تیم بانوان مقاومت شهرداری تبریز ظهر امروز در سالن توانا میزبان صنعت مس رفسنجان بود و با شکست سه بر صفر این تیم به هشتمین برد خود در این رقابت‌ها دست یافت.
بازیکنان صنعت مس در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۶ مغلوب حریف شد تا یازدهمین شکست فصل خود را تجربه کند.
تیم شهرداری تبریز در که دیدار رفت سه بر صفر مغلوب مس شده بود، این دیدار موفق به شکست حریف شد تا دیدار دور رفت را جبران کند و ۲۲ امتیازی شود.
تیم مقاومت شهرداری تبریز در این دیدار خانگی با ترکیب پریسا رحمتی، صنم آذری، اسما سعیدی، آیلار سعیدی، هانیه محتشم، ریحانه داورپناه و یاسمن کارگر (لیبرو) به میدان رفت.
صنعت مس رفسنجان نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب رویا فرخی، مریم هاشمی، پرنیا یاوری، فاطمه عباسلو، دارام حسینی، اسرا ورمزیار و محدثه جباری (لیبرو) استفاده کرد.
هاجر نجاتی‌زاده، مرضیه ابراهیم زاده، زینب حقی و زهرا رضانژاد به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.
این دیدار که به مدت ۷۵ دقیقه طول کشید، ۵۰ تماشاگر داشت و دو کارت زرد هم از سوی داور نشان داده شد تا آسیه پام سرمربی مس و سارا بطا بازیکن مقاومت شهرداری این کارت‌ها را دریافت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.