هفته چهارم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای برتر زنان ایران امروز سهشنبه بیستم آذر پیگیری شد.
تیم مقاومت شهرداری تبریز در برابرتیم مادآکام نت سه بر صفر و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۳ میزبان خود را شکست داد تا به دومین برد خود دست یابد و پنج امتیازی شود.
تیم مادآکام نت که بدون برد و امتیاز در انتهای جدول قرار دارد در این مسابقه چهارمین شکست متوالی خود را تجربه کرد.
نسرین خزایی سرمربی ماد آکام نت در ابتدای این مسابقه از ترکیب نادیا صادقی، سپیده اسماعیلی، مهتا سلیمی، عسل نادی، مهسا غفوری، نورا خوشرنگ و مریم عظیم پور (لیبرو) استفاده کرد.
در آنسوی میدان نیز ریحانه داورپناه، مهسا قادری، اسما سعیدی، حانیه محتشمی، آیلار سعیدی، مرضیه کوهی و یاسمن کارگر (لیبرو) برای تیم مقاومت شهرداری تبریز در ابتدای بازی به میدان رفتند.
هاجر نجاتیزاده، مرضیه ابراهیمزاده، زهرا شیری، فریبا احدی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. این مسابقه ۸۲ دقیقه طول کشید و ۳۵ تماشاگر داشت.
https://azartashonline.ir/?p=16763