در راستای رفع نگرانی و دغدغه مسئولان استانی و هواداران تیم فوتبال تراکتور، جلسه ای در محل استانداری به ریاست تراب محمدی، سرپرست استانداری آذربایجان شرقی تشکیل شد.
در این جلسه مقرر شد اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان، موضوع واگذاری باشگاه تراکتور را بررسی و نتیجه را اعلام کنند.
طلاعات و جزییات بیشتر از جلسه اعلام نشده است.
https://azartashonline.ir/?p=14430