×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Tuesday, 23 June , 2026
در آخرین شب تراکتور زنوزی چه گذشت

دوره مالکیت زنوزی در تیم تراکتور بعد از ۶ سال به پایان رسید و این این تیم صبح امروز در اختیار هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی قرار گرفت.
تراکتور در اولین بازی رسمی خود تحت مالکیت زنوزی در مسجد سلیمان برابر نفت این شهر به تساوی بدون گل رسیده و ۶ سال بعد در آخرین بازی دوره مالکیت زنوزی تیم تراکتور در شهری دیگری در خوزستان، برابر نفت آبادان به برتری ۳ بر صفر دست یافت.
اما بعد از پیروزی و در آخرین ساعات مالکیت زنوزی در اردوی این تیم چه گذشت:
کاروان تیم تراکتور با پرواز چارتر راهی تهران شدند. تمامی بازیکنان خارجی و غیربومی تراکتور در تهران از هواپیما پیاده شده و بازیکنان بومی، عوامل رسانه، کادر پزشکی و پشتیبانی تنها مسافرین هواپیمای چارتر تهران به تبریز بودند.
در بین بازیکن اصلی تراکتور تنها پورحمیدی به تبریز بازگشت و از تبریز راهی اردوی تیم ملی شد‌.
از بازیکنان خارجی تراکتور قرارداد دلتیچ، صفا هادی و گوستاوو به پایان رسیده و تنها ریکاردو همچنان با تیم تراکتور یک فصل دیگر قرارداد دارد.
طبق شنیده ها عوامل باشگاه تراکتور تحت قرارداد مجموعه دریک بوده و همچنان در این مجموعه به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
عدم تیمداری زنوزی در تیم تراکتور، هیچ اختلالی در فعالیت تیم رخش خودرو نداشته و این تیم تحت مالکیت مجموعه دریک به فعالیت خود ادامه خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.