قهرمان رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه امروز در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: نخستین دوره شو سواره اسب استانهای شمالغرب در سالجاری به میزبانی این شهرستان برگزار شد.
وی افزود: در این برنامه 65 سوار کار از استانهای اردبیل، آذربایجانشرقی، آذربایجانغربی و کردستان حضور داشتند.
قهرمان اضافه کرد: این جشنواره با هدف ترویج ورزش سوارکاری و معرفی ظرفیتهای پرورش اسب و سوارکاری استانهای شمالغرب برگزار شد.
به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه، این جشنواره همچنین فرصتی برای احیا و معرفی رسوم منطقه است.
در پایان نیز به رسم یادبود هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.
https://azartashonline.ir/?p=14032