×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Friday, 26 June , 2026
نصرتی: تراکتور برای کسب سهمیه آسیا باید تمامی امتیازها را به دست آورد

محمد نصرتی در نشست خبری قبل از بازی با نساجی مازندران، اظهار داشت: باید سالگرد درگذشت نادر دست نشان را تسلیت بگویم.‌ او یکی از مربیان من در تیم ملی نوجوانان بود و روحشان قرین رحمت الهی باشد. در روزهای اخیر تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و آماده بازی با نساجی هستیم.
وی افزود: می‌دانیم بازی سختی مقابل نساجی داریم؛ چرا که از حمایت هوادارانشان بهره می‌برند و شرایط آنها در جدول به شکلی است که چیزی برای از دست دادن ندارند. از طرفی در این مدت اندک با بازیکنان در خصوص مسائل روحی و روانی و تاکتیکی کار کرده‌ایم.
مربی تراکتور با اشاره به سخنان مالک باشگاه تراکتور قبل از شروع تمرین امروز، گفت: زنوزی از نزدیک با بازیکنان صحبت کرد. اظهاراتش دلگرمی برای اعضای تیم بود و قطعاً مثمرثمر است. بازیکنان با روحیه بالا در مصاف با نساجی حضور خواهند داشت.
نصرتی با بیان اینکه امیدوارم شاهد بازی خوب و جذاب باشیم، تصریح کرد: می‌خواهیم برنده دیدار با نساجی باشیم تا فاصله‌مان با صدر جدول را کمتر کنیم. از سوی دیگر سپاهان بازی عقب افتاده را پیروز شده و برای اینکه بتوانیم حداقل سهمیه آسیایی کسب کنیم، باید در دیدارهای باقی مانده تمامی امتیازات را به دست آوریم.
وی در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، توضیح داد: چند بازیکن مصدوم داریم که پیش از این نیز اعلام شده بود و مصدومیت‌شان به طور کامل رفع نشده است. عارف آقاسی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. مابقی نفرات در آمادگی کامل هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.