×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Monday, 22 June , 2026
ستاره‌های تراکتور به مرخصی رفتند

با تعطیلی تمرینات تراکتور، بازیکنان خارجی تیم تراکتور با ترک تبریز به مرخصی چند روزه رفتند. ریکاردو آلوز راهی پرتغال شده و خیمنز نیز به اسپانیا رفته است.

همچنین کادرفنی تراکتور که اغلب اسپانیایی هستند در مرخصی حضور خواهند داشت و با شروع تمرینات به تبریز برمی‌گردند.

شجاع خلیل‌زاده تنها بازیکن ملی‌پوش ایرانی تراکتور است و صفا هادی نیز به تیم ملی کشورش عراق ملحق شده است.
این در حالی است که تراکتور روز دوشنبه به تمرینات بازخواهد گشت تا آماده بازی حساس با شمس‌آذر شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.