×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Sunday, 28 June , 2026
دستور فوری وزیر فرهنگ برای بازگشت ۴۰ نوازنده اخراجی ارکستر سمفونیک

دستور فوری وزیر فرهنگ برای بازگشت ۴۰ نوازنده اخراجی ارکستر سمفونیک

وزیر فرهنگ و ارشاد طی یک جلسه با نمایندگان ۴۰ نوازنده اخراج شده از ارکستر سمفونیک تهران، دستور فوری بازگشت این نوازندگان را صادر و خواستار پیگیری حق و حقوق از دست رفته این نوازندگان شد.

تیرماه امسال نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران اعلام کردند، ۴۰ نفر از آنها به‌خاطر مشکلاتی که با منوچهر صهبایی (رهبر مهمان ارکستر) داشتند و البته به علت شرکت نکردن در آزمون نوازندگی ارکستر اخراج شده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.