حکم کمیته انضباطی درخصوص بازی تراکتور – پرسپولیس صادر شد؛
باشگاه تراکتور به دلیل تخلف هواداران در بازی مقابل پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی جریمه شد.
براساس حکم ابلاغی درخصوص اتفاقات دیدار تراکتور و پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی، باشگاه تراکتور به دلیل انداختن لیزر و استفاده از مواد آتشزا و پرتاب اشیاء به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت شش ماه از حضور تماشاگر در بازی خانگی و پرداخت 600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.
https://azartashonline.ir/?p=5378