خاندوزی: بانکهای دولتی از زیاندهی خارج شدند
وزیر اقتصاد: برای اولینبار پس از سالها بانکهای دولتی غیر از بانک سپه از زیاندهی خارج شدند.
https://azartashonline.ir/?p=5236
خاندوزی: بانکهای دولتی از زیاندهی خارج شدند
وزیر اقتصاد: برای اولینبار پس از سالها بانکهای دولتی غیر از بانک سپه از زیاندهی خارج شدند.