وزیر صمت: مصرف سوخت برخی از خودروها 5 برابر استاندارد جهانی است
خودروهایی مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می کنیم
ارتقای کیفیت خودروها در دستور کار است
عباس علی آبادی، وزیر صمت درخصوص چرایی عدم کیفیت برخی از خودروهای داخلی، اظهار داشت:
برخی از خودروهای داخلی نه تنها سه برابر بلکه به دلیل خرابی خودرو شاید 5 برابر استاندارد جهانی مصرف سوخت داشته باشند، اما خودروهایی که امروز تولید می شود مطابق با استانداردهای روز دنیاست و سعی می شود ماشین هایی که امروز تولید می شوند یا از این پس تولید خواهند شد، مطابق با استانداردهای بین المللی باشند./ شفقنا
https://azartashonline.ir/?p=5115