پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز در کنفرانس خبری پایان بازی گفت :
بازی خوبی بود ، بهتر از بازی قبل با سپاهان ظاهر شدیم ، وقت آن است که بازیکنان را حمایت کنیم،دروازبان تیم آماده هست(پور حمیدی)،باید از اشتباهاتمان درس بگیریم و تکرار نکنیم،از هواداران تشکر میکنیم بابت حمایتشان،منتظر حضور پرشورشان در بازی بعدی (جام باشگاه های آسیا) هستیم.
https://azartashonline.ir/?p=5060