📌فصل آینده VAR خواهیم داشت
وزیر ورزش:
▫️ ظاهراً در فصلی که پیشرو داریم، قرار است از VAR استفاده کنند، البته اگر مجدداً به مشکل برنخوریم. به من چیزی راجع به تحریمها نگفتهاند. VAR در دنیا زیاد است و شرکتهای مختلفی هستند که این فناوری را دارند و میسازند.
▫️ میدانم تاج اقداماتی کرده و مذاکراتی داشته است. قرار بود VAR در نیم فصل دوم قبلی بیاید. فدراسیون به من گفته که در فصل پیشرو انشاءالله از VAR بهرهمند خواهیم شد.
▫️ در آخرین مذاکرات با فدراسیون به همین نظرات مشترک رسیدیم و این اتفاق میافتد. این یک کار تیمی است و همه مصمم هستیم که رخ دهد تا هواداران و علاقهمندان نگران نباشد که صندلیشان اشغال شود. در واقع به دنبال ایجاد این نظم هستیم.
https://azartashonline.ir/?p=3872