×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Saturday, 27 June , 2026
ستاره مس، تراکتوری شد

ستاره مس، تراکتوری شد

ستاره تیم مس رفسنجان با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، سید مهدی حسینی، هافبک 29 ساله که سابقه دعوت به اردوی تیم ملی را هم دارد، پس از مذاکره و توافق با هوشنگ نصیرزاده – مدیرعامل باشگاه تراکتور، به جمع شاگردان خمز ملحق شد.

این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های صبای قم، اکسین البرز، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را در کارنامه دارد و فصل گذشته با ثبت آمار یک گل و چهار پاس گل، یکی از برترین بازیکنان تیمش در لیگ بیست و دوم بود.

#تراکتور
@tractorclub1970

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.