اردوغان و کلیچداراوغلو پای صندوقهای رای رفتند
اردوغان:
▫️منتظر رای مردممان هستیم. امیدواریم رای گیری به سرعت پایان بیابد.
▫️اولین بار است که به دور دوم میرویم، مشارکت بسیار خوبی را شاهد بودهایم، امروز برای دموکراسی به پای صندوقها آمدیم، مطالبه دموکراسی مردممان در گوش جهان پیچید.
▫️امیدواریم انتخابات آرامی را پشت سر بگذاریم.
کلیچداراوغلو:
▫️برای آزاد شدن از فشار و برای آمدن دموکراسی و آزادی همه پای صندوقها بیایید.
▫️پس از رای گیری هم پای صندوقها بمانید.
▫️اتهاماتی علیه ما مطرح شد، تهمت زده شد اما آزادی و دموکراسی به این کشور باز خواهد گشت.
https://azartashonline.ir/?p=3433