×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Monday, 22 June , 2026
تراکتور دو میلیارد تومان جریمه شد

کمیته استیناف نتایج بررسی خود در خصوص احکام مورد اعتراض کمیته تعیین وضعیت را در حالی صادر کرد که باشگاه تراکتور در دو پرونده با محکومیت مواجه شده است.

رای نخست مربوط به حسین علیزاده بازیکن جوان این تیم است که برای مطالبات فصل 1399-1400 شکایتی را تنظیم کرد و حالا موفق شده حکم نهایی 568 میلیون تومانی را دریافت کند که عدد مناسبی برای این بازیکن محسوب می‌شود.

همچنین در مورد درخواست تجدیدنظر حکم رضا دهقانی، کمیته استیناف حکم را به سود وینگر سابق تراکتور داده و او یک میلیارد و 500 میلیون تومان باقیمانده خود را دریافت خواهد کرد.

باتوجه به اینکه احکام قطعی هستند، تراکتور باید هرچه زودتر نسبت به پرداخت آنها اقدام کند و در غیر این صورت این بازیکنان امکان بستن پنجره را خواهند داشت.

نکته مهم اینکه تراکتور برای دریافت مجوز حرفه‌ای نیز ملزم به پرداخت تمام این بدهی‌ها خواهد بود که البته عدد چندان زیادی هم نیستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.