
پایان دور اول تمرینات آمادهسازی پیش فصل تراکتور
دور اول تمرینات آمادهسازی پیش فصل تراکتور در تبریز به پایان رسید.
به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، آخرین جلسه تمرینی شاگردان پاکو خمز در تبریز، امروز – شنبه 10 تیر ماه- از ساعت 10 صبح در مجموعه اختصاصی باشگاه برگزار شد.
کادرفنی، تمرینات بدنی و تاکتیکی در دو بخش سالن بدنسازی و زمین چمن برای بازیکنان تدارک دیده بود.
تمرینات تراکتور از روز دوشنبه – 5 تیرماه – در تبریز آغاز شده و شاگردان خمز طی 8 جلسه، تمرینات بدنی و تاکتیکی پشت سر گذاشتهاند.
در همین راستا، دور دوم تمرینات آمادهسازی پیش فصل، اردوی دو هفتهای تراکتور از فردا – یکشنبه 11 تیرماه- در استانبول برپا میشود.
#تراکتور
https://azartashonline.ir/?p=3713