پس از جدایی پاکو خمز از تیم فوتبال تراکتور قرار است محمد نصرتی به عنوان سرمربی روی نیمکت پرشورها در بازی با نساجی بنشیند.
با این وجود مدیران این باشگاه مذاکراتی را با قربان بردیف که پیش از خمز هدایت تراکتور را برعهده داشت آغاز کردهاند تا بار دیگر به تبریز بازگردد.
سرمربی ترکمنستانیالاصل که رابطه بسیار خوبی با محمدرضا زنوزی دارد و حتی در مراسم تشییع پیکر همسر مالک تراکتور نیز شرکت کرد، در زمان برگزاری جام جهانی 2022 با یک دستور سیاسی از طرف مقامات روسی مجبور شد سرخپوشان تبریزی را ترک کرده و به تیم سوچی برود.
مدیران تراکتور در مذاکرات خود مبلغ مناسب و به صلاح باشگاه را به این مربی پیشنهاد داده و از او خواستهاند تا پایان فصل به تبریز بیاید. البته در صورت کسب نتایج مطلوب امکان تمدید قرارداد برای فصل بعد نیز وجود دارد.
با این وجود باید دید آیا آنها با بردیف 71 ساله برای بازگشت به تبریز به توافق نهایی میرسند یا خیر؟
https://azartashonline.ir/?p=13615