×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Saturday, 27 June , 2026
نادری: افغانستان تیم قابل احترامی بود

محمد نادری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی درباره اینکه تورنمنت کافا فرصت مناسبی برای بازیکنان جوان و کم تجربه تیم ملی است، اظهار داشت: خدا را شکر توانستم در این اردو باشم و از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد. جدا از من نفرات جدید دیگری نیز دعوت شدند و امیدوارم بتوانیم نظر او را جلب کنیم.

وی افزود: در بازی روز گذشته هم دیدید که تیم‌ها خیلی پیشرفت کردند و افغانستان تیم قابل احترامی بود. روی ضد حملات خیلی خوب کار می‌کرد. فوتبال خیلی پیشرفت کرده است و همین مسابقات هم خیلی می‌تواند برای ما خوب باشد.

مدافع تیم ملی درباره اینکه هندوستان شب گذشته موفق شد تاجیکستان که در جام ملت‌های آسیا شگفتی‌سازی کرد شکست بدهد و در این شرایط تقابل با این تیم را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: روز گذشته هند توانست ۲ بر یک تاجیکستان را ببرد و همین الان گفتم تیم‌ها خیلی پیشرفت کرده‌اند‌. جوانان خیلی زیادی به تیم ملی دعوت شده‌اند و کافا می‌تواند برای آنها خیلی مفید باشد. امیدوارم بتوانیم روند خوبی داشته باشیم و کار را با قهرمانی تمام کنیم.

نادری درباره اینکه تیم ملی نیاز دارد تا جام جهانی بازی‌های دوستانه قوی‌تری را پشت سر بگذارد، توضیح داد: قطعا همین طور است. نیاز به بازی‌های دوستانه بیشتری دادیم. امیدوارم با تداوم این روند تا جام جهانی پیشرفت بیشتری را شاهد باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.