×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Monday, 22 June , 2026
بازدید سرزده سرپرست استانداری آذربایجان شرقی از مجتمع بیمارستانی باباباغی

تراب محمدی یکشنبه مصادف با اربعین حسینی در بازدیدی باباباغی جمع فعالان، خیرین نیکوکار، اهالی و ساکنین و بیماران پوستی و همچنین بیماران مزمن روانی بستری در بخش‌های بیمارستان و مجتمع باباباغی تبریز حضور یافت و از تلاش‌های خالصانه کادر پرتلاش این مجتمع بیمارستانی تشکر و قدردانی کرد.
وی در حاشیه این بازدید سرزده اظهار داشت: دستگاه‌های مرتبط کاری باید رسیدگی به امور درمانی و سلامت مردم را محور اصلی خدمات خود بدانند و در این میان حل مشکلات مجتمع بیمارستانی باباباغی را نیز باید امری خداپسندانه قلمداد کنند و همانند کارمندان و کادر این مرکز عاشقانه و ایثارگرانه خدمت کنند.
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی همچنین با حضور در بخش فردوس این مرکز در دیدار صمیمی با بیماران بستری و کادر درمان، در جریان مسائل و مشکلات موجود مخصوصاً در مورد بخش‌های نیمه‌تمام و در حال تجهیز دو بخش روان و پوست قرار گرفت.مدیر بیمارستان و مجتمع باباباغی تبریز نیز در حاشیه این در این بازدید سرزده، ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند به تشریح فعالیت‌های این مرکز در دو بعد اهالی و ساکنین پرداخت و خواستار رسیدگی به مسائل و مشکلات زیست‌محیطی مجتمع شد.
میرهاشم میر کاظم پور با قدردانی از خدمات صورت‌گرفته به‌ویژه حمایت‌های همه‌جانبه خیرین توانمند و شورا و شهرداری تبریز در چند سال اخیر خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در مرحله دوم ساماندهی منازل بیماران پوستی و جزامی ساکن در این مجتمع موردتوجه و حمایت جدی قرار گیرد.
سعید یوسفی ریش مرکز باباباغی نیز در این بازدید مشکلات تأمین برق، آب، مخابرات و امور زیرساختی این چنینی را از مهم‌ترین چالش‌های این مرکز در شرایط فعلی عنوان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.