وجود ۳۰۰۰ آمبولانس فرسوده در کشور
رئیس اورژانس کشور:
هماکنون ۳۰۰۰ دستگاه آمبولانس فرسوده در کشور وجود دارد که باید از رده خارج شوند.
به زودی ۱۰۰۰ آمبولانس در کشور توزیع میشود.
همچنین بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ آمبولانس آفرود برای پایگاههای صعبالعبور خریداری خواهد شد.
https://azartashonline.ir/?p=5927